Cases

Zorgverzekeraar
Deze Zorgverzekeraar zag bij haar direct writer concurrenten een sterke groei. Daaruit ontstond de wens om ook als direct writer te starten. NewField heeft de distributie en de communicatie bedacht, ontwikkeld en geëxploiteerd om succesvol het marktaandeel te vergroten. Dit heeft geresulteerd in een jaarlijkse omzetgroei van 40% gedurende 5 achtereenvolgende jaren.

Hypotheekverstrekker
Deze buitenlandse hypotheekverstrekker wilde graag een positie innemen in de Nederlandse hypotheekmarkt door het verstrekken van zogenaamde risicovolle hypotheken. NewField heeft voor dit project de distributie en communicatie bedacht, ontwikkeld en geëxploiteerd. Dit heeft geresulteerd dat deze hypotheekverstrekker marktleider in risicovolle hypotheken is geworden.

Levensverzekeraar
De levenproduktie van deze levensverzekeraar groeide niet. Doel was om fors te groeien. NewField heeft in deze verzadigde markt een nieuw communicatie levenconcept ontwikkeld. Dit idee is samen met de salesorganisatie van de maatschappij in de markt gezet en heeft de levenomzet met 30% doen groeien.

Bank
Deze bank wilde én nieuw spaargeld aantrekken én meer spaarders laten beleggen. NewField heeft een nieuw concept hiervoor bedacht, ontwikkeld en geëxploiteerd. Dit concept heeft geleid tot substantiële groei van de spaarportefeuille en was jarenlang het spaarconcept van de bank.

Wie | Wat | Hoe & Diensten | Cases | Publicaties & Links | Contact